vrijdag 16 mei 2008

Ivan Ho....

Nee, nog net geen Ivanhoe!

Maar ja..... pak maar eens een business kaart volgens het ritueel aan en blijf dan maar eens strak voor je uit kijken........

Dat is mij dus amper gelukt.... steeds maar weer het liedje door mijn hoofd.... Ivanhoe...... Ivanhoe.......

Maar gelukkig, meneer Ivan Ho was kleermaker... en had niets te maken met Ivanhoe.

Maar goed, zo stelde hij zich ook voor. and....you must come to my shop.

Zo heb ik mijn laatste uren in Singapore afgesloten.

Eigenlijk ben ik gesloopt, ga dus nu naar bed, ja, om 22.45u... om 5.15u gaan de eersten al bellen.... ik moet om 7u op het vliegveld zijn.... laat dat maar goed gaan...

Beijing..... die horde moet ik nog even nemen voordat ik richting jullie kom.

Dus Beijing, zet de thee maar op, begin maar vast de rijst te koken, leg de stokjes maar klaar..... Michel komt er aan!

Tot morgen!

Geen opmerkingen: